Novinky ve verzi 18.0
Novinky v modulu MagikAUDIT
Nový skener sítě
Řídící centrum sítě bylo rozšířeno o možnost skenovat síťová zařízení s podporou SNMP protokolu. Lze tak snadno vyhledat např. tiskárny, síťové prvky či NAS zařízení a jednoduše je přidat do evidence majetku. Centrum sítě doznalo také několika dalších vylepšení, např. podporu dvaceti vláken, což vedlo k významnému zrychlení při vyhledávání v rozsahu IP adres.
Nový agent pro audit OS Linux
Nová verze agenta byla kompletně přepracována tak, aby výsledky auditu byly na podobné úrovni jako výstupy z agenta pro OS Windows. Agent tak podporuje sken software, hardware, služeb i datových souborů. Nastavení pro oba agenty je společné, a to včetně možnosti plánovače spouštění pravidelných auditů ve vybraných časových intervalech (týdně, měsíčně, kvartálně ad.).
Multiplatformní výstupy auditu
Napříč celou aplikací jsou reflektovány výstupy z auditu zařízení různých platforem. K dispozici jsou tak přehledy nalezených aplikací a hardware z OS Windows, Linux a Android.
Novinky v modulu Komunikační server
Podpora OAUTH2 protokolu
Byla přidána podpora pro autentizaci prostřednictvím OAUTH2 protokolu. Ta je dnes již nezbytná v případě využití serverů MS 365.
Nová verze mobilní aplikace MagikINFO Inventory
Nová verze přináší zásadní novinku, a to možnost synchronizace přímo s databází MagikINFO. Dosavadní způsob předpokládal export majetku a čárových kódů z databáze v MagikINFO Desktopu a po provedení inventury pak import výsledného souboru z mobilní aplikace. V nové verzi lze celý tento proces odbourat a komunikovat přímo s databází. Připojení však nemusí být online v celém průběhu inventury, k synchronizaci s databází dojde v okamžiku, kdy bude připojení k databázi dostupné.
Novinky v modulu Webový portál/MagikHELPDESK
Nové manažerské sestavy
Statistiky požadavků v jednotlivých kategoriích, podklady pro vyhodnocení práce řešitelů a další nové sestavy. Mimo jiné např. Statistiky požadavků za vybrané datum, ať už podle kategorie, řešitele či stavu. Výkonostní sestavy řešitelů s mírou přebírání či řešení požadavků v požadovaných termínech. Přehledy požadavků, které nejsou (nebyly) převzaty či vyřešeny v nastavených termínech. A také statistiky nákladů za jednotlivé požadavky, souhrnně pak za jednotlivé kategorie požadavků.
Nové mobilní zobrazení
Všechny hlavní obrazovky byly optimalizovány pro mobilní zobrazení. Například Dashboard, který zobrazuje podstatné informace jak pro uživatele, tak pro řešitele je zobrazen přehledně na šířku obrazovky, stejně tak detail požadavku obsahuje důležité informace na jednu stránku obrazovky, nový požadavek lze odeslat bez posouvání na formuláři a správa požadavků obsahuje to nejpodstatnější, aby řešitelé měli nezbytný přehled a lehce se dostali k převzetí/vyřešení požadavku.
Kalendář svátků
Pro ještě přesnější vyhodnocování termínů převzetí a řešení požadavků přináší nová verze možnost nastavení svátečních (volných) dnů. Svátky mohou být zaváděny jako periodické (tedy každoročně opakované) nebo specifické (jednorázové nebo svátky s proměnlivým datem). Ve spojení s nastavením pracovní doby tak bude zajištěno vždy správné nastavené časů pro převzetí (reakci) a vyřešení požadavku v jednotlivých kategoriích.
Nové parametry pro kategorii požadavku (šablony, náklady)
Přidány byly další nové parametry pro kategorie požadavků. Jde o možnost nastavit výchozí předmět a text požadavku za kategorii, a také nastavení povinného záznamu o nákladech (času) za kategorii, kdy požadavek nebude možné uzavřít bez toho, že by řešitel nezaznamenal náklady či přesný čas na řešení požadavku.
A další drobná vylepšení…
Všech více než 80 vylepšení je uvedeno v change logu.