Novinky v MagikINFO 13.5
Novinky v MagikAUDIT 13.5
Automatické přiřazování licencí
Pro každou zakoupenou licenci lze nastavit možnost automatického přiřazení licencí na počítače. Při každé analýze auditu budou zjištěny nově nalezené instalace, k nimž bude automaticky přiřazena zakoupená licence, a to v případě, je-li k dispozici dostatečný počet volných licencí. Tento způsob přiřazování licencí šetří čas správci aplikace a je vhodný pro retail nebo multilicence.
Modul Notifikace událostí
Samostatná aplikace, která v pravidelných intervalech sleduje nastavené události a rozesílá emaily s požadovanými informacemi. Mezi přednastavené události patří např.:
- Sledování platnosti licencí
- Sledování platnosti podpory zakoupených licencí
- Sledování živostnosti majetku
- Další a uživatelsky definované události
Alternativní detekce MS Office
V případě kancelářských balíků MS Office je k dispozici alternativní detekce verzí 2010 a 2013. Tato detekce není založena na vyhodnocení součástí SW balíku, ale dokáže přesně detekovat skutečně aktivovanou verzi MS Office.
Nástroje pro vzdálenou správu v Řídícím centru sítě
Řídící centrum sítě přináší nově nástroje pro vzdálenou správu počítačů. Stávající možnosti byly rozšířeny o nástroje pro konzolovou správu počítače, spuštění vzdálené příkazové řádky a připojení souborového systému vzdáleného počítače.
Ostatní
- Provázání vzdálených distribucí s výstupy auditu
- Detekce částečných produktových klíčů MS Office 2013
- Optimalizace běhu klienta pro rychlejší průběh auditu a další…
Novinky v MagikMONITOR 13.5
Nová sestava Aplikace – Přehled
Sestava zobrazuje souhrnné i detailní informace, a to díky využití drill down technologie. Spojuje ostatní sestavy Souhrny, Uživatelé a Detaily na jedno místo. Lze tak v jedné sestavě zobrazovat nejen souhrnné informace, např. čas a počet uživatelů, kteří spustili třeba Excel za vybrané období, ale také seznam těchto uživatelů a dále detaily o dokumentech, ve kterých pracovali.
Nová sestava WWW – Přehled
Sestava zobrazuje souhrnné i detailní informace, a to díky využití drill down technologie. Spojuje ostatní sestavy Souhrny, Uživatelé a Detaily na jedno místo. Lze tak v jedné sestavě zobrazovat nejen souhrnné informace, např. čas a počet uživatelů, kteří spustili www stránky třeba youtube za vybrané období, ale také seznam těchto uživatelů a dále detaily o videích, které si na tomto serveru prohlíželi.
Nová sestava Tiskárny – Přehled
Sestava zobrazuje statistiku všech tiskových úloh za tiskárnu, a to včetně výše nákladů na tisk. Drill down umožní pohled na statistiku vytištěných stran podle uživatele.
Monitoring tisku
Aktualizovány metody detekce tisku, přesný počet stran a doplňkové parametry tisku.
Novinky v modulu Webový portál/MagikHELPDESK 13.5
Nové sestavy modulu MagikMONITOR
Sestava „Manažerské výstupy“ – nová obrazovka zobrazující grafy s náhledem na nejaktivnější uživatele nežádoucích aplikací a www stránek.
Sestava „Tiskárny - Detaily“ – seznam tiskových úloh s informací o tiskárně, uživateli, celkovém počtu vytištěných stran a dalších parametrech tisku. Sestava obsahuje informace o celkovém počtu stran za tiskárnu a uživatele, po rozbalení se zobrazí detaily tisku.
Sestava „USB - Detaily“ - seznam uživatelem provedených akcí s USB flash diskem. Sestava obsahuje celkový počet akcí – zasunutí USB, Vysunutí USB, Vytvoření souboru, Změna souboru, Smazání souboru. Po rozbalení se zobrazí detailní informace o provedené akci, např. model USB disku, celková a volná kapacita, název a velikost souboru či cesta k souboru.
MagikHELPDESK - Integrace s emailem
Nově možnost přímé emailové odpovědi na notifikaci k požadavku v helpdesku. Zasláním emailu lze rovněž vytvářet záznamy k požadavku v sekci Zprávy. Veškerá komunikace ze strany uživatele je tak možná pouze s využitím emailu.
Přidáno také odeslání emailové notifikace – šablony o novém požadavku - zadavateli a řešitelům vybrané kategorie, a to při zaslání nového požadavku emailem.