Novinky v MagikINFO 17.0
Nový dashboard majetku
Kompletně nová obrazovka poskytuje základní přehled o majetku v organizaci. Počty a podíly majetku dle typu, umístění nebo stavu, a také počty akcí z historie majetku dle vybraného časového intervalu. Pohledy v dashboardu lze také libovolně filtrovat dle zvolených parametrů.
Příslušenství majetku
Příslušenství umožňuje jednodušší a rychlejší evidenci majetku, který není nutné evidovat jako samostatný objekt, ale vzhledem k jeho hodnotě a povaze je vhodnější evidovat jej jako součást jiného majetku. Například brašna či dokovací stanice k notebooku, nebo nabíječka či obal mobilního telefonu.
Automatické rozlišování typu zařízení
Počítače jsou v databázi nově zařazovány podle typu. V majetku, administraci počítačů, i v dashboardu budou počítače rozlišovány na desktopy, notebooky, servery a virtuální počítače. Rozlišování typu počítače je zcela automatické v rámci auditu počítačů.
Nová Administrace počítačů
Úpravami designu i funkčnosti prošla jedna z hlavních obrazovek aplikace Administrace počítačů. Ovládací prvky jsou nově přesunuty na levý postranní panel, k dispozici je také panel pro nastavení rychlých filtrů dle stavu počítače nebo typu zařízení (desktop, notebook, virtuální atd.).
Oblíbené položky majetku a počítačů
Označení oblíbených položek v Majetku i v Administraci počítačů. Objekty lez označit příznakem hvězdičky a zařadit si je tak k oblíbeným položkám. Užitečné pro případy, kdy se s majetkem chystají akce typu naskladnění, zařazení do používání či přesunu. Oblíbené položky jsou vázané na uživatele přihlášeného do MagikINFO Desktopu.
Historie majetku
Nová sestava kompletního přehledu historie veškerého majetku organizace. Sestava obsahuje všechny provedené akce v životním cyklu majetku jako např. zařazení do používání, opravy, přesuny až po vyřazení majetku. V sestavě lze filtrovat dle libovolné položky, lze tedy zobrazit pohledy jako jsou všechny akce s majetkem za poslední týden, historie majetku konkrétního uživatele ad.
Duplikování majetku
Výrazné urychlení procesu založení nového již ze stávajícího majetku v případech, kdy se opakují některé parametry jako jsou třída, typ, název, umístění ad. Jde tedy o další způsob, jak rychleji zakládat nové položky majetku (mimo stávající způsoby importu z šablony csv a urychlení při zakládání nového majetku ve větším počtu se stejnými parametry).
Dalších více než 20 vylepšení, jako např. barevné rozlišení filtrů, nové pole v souhrnných výstupech auditu ad.
Novinky ve verzi MagikHELPDESK 17.0
Vydáváme novou verzi aplikace MagikHELPDESK. Aplikace prošla změnami jak v grafickém zpracování, kde nabídne svěžejší, modernější vzhled a širokou volbu barevných témat. Změna je také v použitých technologiích. Vývoj je postaven na současných trendech, aplikace nabízí větší zastoupení webových technologií jako AJAX, javascript a html5. Výsledkem je tak plynulejší a rychlejší chod aplikace, další nové funkce a také práce v příjemnějším prostředí.
Nový design
- Nový moderní vzhled
- Levé vysouvací menu a horní menu dostupné odkudkoliv
- Nová témata helpdesku (včetně tmavých témat)
- Nová hlavní obrazovka helpdesku - dashboard
Podpora HTML
- Formátování textu požadavku
- Vkládání obrázků, screenshotů přímo do těla požadavku
- Podpora HTML zobrazení v seznamech požadavků
- HTML formátování v emailech včetně přiložených obrázků
Hlídání SLA
- Širší možnosti v oblasti kontroly plnění SLA
- Hlídání a kontrola reakční doby na požadavek
- Automatické emailové upozornění na nepřiřazené požadavky
- Automatické emailové upozornění na nevyřešené požadavky
Práce v tabulkách
- Tabulky s podporou exportu do různých formátů (xlsx, docx, pdf ad.)
- Podpora panelu vyhledávání v tabulce
- Nové možnosti filtrování dat
Hlídání relace uživatele
- Odpočet času relace přihlášeného uživatele
- Upozornění na poslední minutu zbývající relace
- Automatické odhlášení po vypršení času.
Evoluce nikoliv revoluce
- Změny a vylepšení nejsou na úkor přehlednosti
- Nemění se způsoby práce s Helpdeskem
- Intuitivní ovládání pro uživatele i manažery
Ostatní novinky
- Evidence nákladů po jednotlivých položkách (více nákladů k jednomu požadavku)
- Nové položky majetku ve vazbě na požadavek (sériové, evidenční č. ad.)
- Nové sestavy v Desktopu (Přehled, Náklady)
- Nový přehlednější formulář Přiřazení kategorií
- Panel akcí v detailu požadavku
- Informace o počítači v záložkách
- A další (viz change log aplikace)